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Rubrik | Fahrzeugtechnik | zurück | ||
Thema | TLF 2000 im Erstangriff (war: TLF 4000 St) | 27 Beiträge | ||
Autor | Hans8-Jo8ach8im 8Z., Berlin / Berlin | 871104 | ||
Datum | 01.08.2021 09:29 MSG-Nr: [ 871104 ] | 1922 x gelesen | ||
Geschrieben von Michael W. Was meinst du genau? Die Reifendruckregelanlage? An einem gebrauchten 1300L kannst du die nicht nachrüsten. Da kenne ich eine andere Auffassung. We are pleased to bring to market the first complete retro-fit integrated central tyre inflation system (CTIS). We can supply the system complete with a pair of axles or axle casing ready to fit under your Unimog, alternatively we can machine your own axle casings to the required spec. We are also ready to fit the system in our workshop. If you are considering upgrading your crownwheel & pinion hub gears then it is the perfect opportunity to fit CTIS and there is some duplication of labour. Our fast hub gears are pre-drilled for CTIS. Hinzufügen muß man: Dies heißt nicht, daß die Unimog-Werkstatt von Mercedes so etwas kann. Atkinson Vos ist eine etwas spezielle Bude, wo regelmäßig Unimogs aus Afrika für die Grundrenovierung eintreffen. ("Our fast hub gears" meint eine geänderte Vorgelege-Übersetzung, die es für Rettungsfahrzeuge früher wohl auch mal von Mercedes-Benz als Ersatzteil gab. Ganz früher.) Hans-Joachim "Everybody is entitled to his own views. Everybody is not entitled to his own facts." James Schlesinger, 1975 | ||||
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